Gyakran feltett kérdések

Gyakran feltett kérdések


Csak GLS szállítási lehetőséget látom. Nincs Magyar Posta?
De van! Valamelyik termék (akár ajándék) amit kiválasztottad, csak GLS-sel szállítható a formája/anyaga miatt. Keresd azt ami nem lapos, vedd ki a kosárból és ott lesz a Magyar Posta szállítás.


Nem jött meg a visszaigazoló email a megrendelés leadása után!
- Sajnos néha nem jól működik a szerverünk és nem megy ki egy-egy levél. Az a biztos, ha ismét leadod a rendelést - de ha utánvétes rendelésről van szó, mindenképpen küldj emailt illetve hívj a 0630 9358648as számon.


Hogyan juthatok hozzá leggyorsabban a címkéimhez?
- Kérjük, akkor GLS szállítást válassz és fizesd azonnal bankkártyával (vagy válaszd ki az utánvétes fizetési lehetőséget)!
- Utalás esetén azonnal fizesd be a címkék árát és csak a pontos összeget küld!
- Utalás esetén tüntesd fel a megrendelésszámodat a közlemény rovatban!


Mennyi idő alatt készülnek el a jelek?
- Általában 1-3 munkanapon belül feladásra kerülnek (a pénzbeérkezéstől számítva). Ez a főszezonban 5 munkanapig terjedhet.


Még nem érkezett meg a rendelésem. Mikor érdeklődhetek telefonon?
- Amennyiben a feladásról már értesítettelek e-mailben, akkor sima elsőbbségi levél esetén csak várni lehet. Ha visszajön a küldemény, szólunk. Ha ajánlott levél vagy GLS szállításról van szó a feladás után emailben küldtünk a küldemény azonosítószámot. Azzal online nyomonkövethető a küldemény


Kifelejtettem a rendelésből valamit. Hozzátehető az előzőhöz?
- Ha nincsen kifizetve akkor újra leadhatod mindent egybe és kérheted az első rendelésnek a törlését. Ha ki van fizetve, akkor jobb egy másik rendelésben rendelni a kimaradt tétel mivel az összevonás több napot tesz a szállítási időre. Ha utánvétes rendelésről van szó, érdeklődj azonnal a 0630 9358648as számon hátha még nem került a nyomtatási sorba és törölhető vagy módosítható (a módosítás csak bizonyos termékek esetén lehetséges).


Pécsi vagyok. Van lehetőség személyes átvételre?
- Sajnos, nincs.