RENDELÉS MÓDOSÍTÁS/LEMONDÁS

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.


Utánvétes rendelés esetén
Utánvétes rendelés esetén a rendelés azonnal (reggel 8-kor) kerül a nyomtatási sorba. Azért nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 0630 9358648-es számon. A telefonos ugyfélszolgálat hétfőtől péntekig 0800-1600 elérhető.

Amennyiben a hibát a telefonos ügyfélszolgálati időn kívül észleli (este/hétvége), azt emailben kérjük azonnal jelezni az
info@ovisjel.hu címen. A levéltárgyban kerjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A rendelés visszaigazoló emailre ne válaszoljon! A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt feltüntetni. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk.

Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van (rendszerünk emailt küld ahogy gyártásra kerül), nem áll módunkba módosítani a terméket, azt sajnos ki kell fizetni. A nyomtatás reggel 8-kor kezdődik, tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk. Az emailek reggel 0730-ig olvassunk.


Banki átutalásos rendelés esetén - ha az utalást már indította
Nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 0630 9358648-es számon. A telefonos ugyfélszolgálat hétfőtől péntekig 0900-1600 elérhető. Amennyiben a hibát munkaidőn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni az
info@ovisjel.hu címen. A levéltárgyban kerjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk. A termék legyártáskor emailt küldünk. Egyedi termék esetén, ha kiment az email, nem áll módunkba módosítani a terméket, azt sajnos ki kell fizetni. Tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk.


Banki átutalásos rendelés esetén - ha még nincsen kifizetve
Amennyiben még nem utalta át az összeget, kérünk újra leadni a rendelést a szükséges módosításokkal. A már nem szükséges rendelésnek a számát kérünk emailben küldeni és azt kitöröljük.


Bankkártyás fizetés esetén


Bankkártyás fizetés esetén a rendelés azonnal kerül a nyomtatási sorba. Azért nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 0630 9358648-es számon. A telefonos ugyfélszolgálat hétfőtől péntekig 0800-1600 elérhető.

Amennyiben a hibát munkaidőn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni az
info@ovisjel.hu címen. A levéltárgyban kerjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A rendelés visszaigazoló emailre ne válaszoljon! A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk.

Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van, nem áll módunkba módosítani a terméket. A nyomtatás reggel 8-kor kezdődik, tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk.