Weboldalunk cookie-kat használ!

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.

RENDELÉS MÓDOSÍTÁS/LEMONDÁS

Utánvétes rendelés esetén
Utánvétes rendelés esetén a rendelés azonnal (reggel 8-kor) kerül a nyomtatási sorba. Azért nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 0620 9358648-es számon. A telefonos ugyfélszolgálat hétfőtől péntekig 0900-1600 elérhető.

Amennyiben a hibát a telefonos ügyfélszolgálati időn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni az info@ovisjel.hu címen. A levéltárgyban kerjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A rendelés visszaigazoló emailre ne válaszoljon! A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt feltüntetni. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk.

Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van, nem áll módunkba módosítani a terméket, azt sajnos ki kell fizetni. A nyomtatás reggel 8-kor kezdődik, tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk. Ha törölni szeretne a rendelést, a telefonos ügyfélszolgálati időn kívül (vagy ha foglalt a telefon) SMS-t is küldhet (Rendelésszám + TÖRLÉS), de mindenképpen próbáljon hívni egy kicsit később.

Banki átutalásos rendelés esetén - ha az utalást már indította
Nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 0620 9358648-es számon. A telefonos ugyfélszolgálat hétfőtől péntekig 0900-1600 elérhető. Amennyiben a hibát munkaidőn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni az info@ovisjel.hu címen. A levéltárgyban kerjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk. Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van, nem áll módunkba módosítani a terméket, azt sajnos ki kell fizetni. Tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk.

Banki átutalásos rendelés esetén - ha még nincsen kifizetve
Amennyiben még nem utalta át az összeget, kérünk újra leadni a rendelést a szükséges módosításokkal. A már nem szükséges rendelésnek a számát kérünk emailben küldeni.

Bankkártyás fizetés esetén

Bankkártyás fizetés esetén a rendelés azonnal kerül a nyomtatási sorba. Azért nagyon fontos, hogy bármilyen adatbeviteli hibát (rossz jel, elírt név stb.) azonnal jelezzék telefonon a 0620 9358648-es számon. A telefonos ugyfélszolgálat hétfőtől péntekig 0900-1600 elérhető.

Amennyiben a hibát munkaidőn kívül észleli, azt emailben kérjük azonnal jelezni az info@ovisjel.hu címen. A levéltárgyban kerjük írni 'Rendelés módosítás/törlés'. A rendelés visszaigazoló emailre ne válaszoljon! A levélben kérünk a rendelésszámot valamint a módosítás/törlés igényt. A kért módosítást/törlést emailben visszaigazolunk.

Egyedi termék esetén, ha nyomtatás alatt van, nem áll módunkba módosítani a terméket. A nyomtatás reggel 8-kor kezdődik, tehát a saját érdekében minél hamarabb fel kell venni a kapcsolatot velünk.